Pálos Attila – okleveles testépítés-fitness szakedző vagyok. Üdvözöllek oldalamon!

Hitvallásom, az ép testben ép lélek.

Hiszem, hogy az életmódunk, testi – lelki egészségünk nagyban meghatározza életünk minőségét.

Nem mindegy, hogy töltjük el ezt a pár évet itt a Földön.

Nézd meg, mit nyújtok számodra
atesz

Fogyókúrás kudarcból siker? Alakformálás felsőfokon – Menekülj előre!

Problémád van a motivációval?

Tanácstalan vagy az edzésprogramod összeállításában?

Szeretnéd a lehető legrövidebb úton a legjobb formádat visszaállítani?

Szeretnél valakit, aki segít áttörni a határaidat?

Sikertréning Felsőfokon!
palosattila

„Nem a cél tesz boldoggá,
hanem az oda vezető út”

Bemutatkozás

A sport kisiskolás gyerekkorom óta életem része. Akkor még túlsúlyos, hiperaktív gyerekként, osztályfőnököm utasítására kellett eljárnom edzeni, hogy ne zavarjam a tanórákat élénk viselkedésemmel. Majd idővel a kényszerből szokás lett és az életem részévé vált a mozgás.

Kosárlabda, atlétika, sportlövészet sportágak után rátaláltam a küzdősportokra, melyek szeretete azóta is megmaradt. Több irányzatot és stílust megismertem, de legmagasbb szintre Wado ryu karate-ban jutottam, országos bajnokság 2. helyezésig.

A testépítés középiskolás korom óta elkísér a mai napig. Mint minden fiú, én is szerettem volna izmos lenni és tetszeni a lányoknak. Azóta a motiváció célja megváltozott, de máig imádom ezt a csodálatos sportágat (is).

Tanulmányaimat a Fitnesz Akadémia Testépítő edzői szakán kezdtem. Mivel felismertem, hogy a sporttudományokban találom meg igazán önmagam, elvégeztem a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi karán a testépítés és fitnesz szakedzői szakot. Ezzel megszereztem a legmagasabb edzői végzettséget Magyarországon.

Szaktanáraimra tisztelettel gondolok, akik a szakmai ismereteken kívül emberségből is komoly leckéket adtak.

A főiskola után szakmai ismereteimet kiegészítő képzésekkel bővítettem.

Azt vallom, hogy a legtöbb embernek érdemes többféle mozgásformát választani egyszerre, nem leragadni egy fajtánál. A hétköznapokban szükség van izomerőre, izomtömegre, állóképességre, izületi mozgékonyságra, core (törzs) izmok erejére. A rendszeres edzés nagyban meghatározza az életünk minőségét és hosszát.

Ezek igazán hatékony fejlesztésére szakember támogatását kell kérni, továbbá ne feledkezzünk meg a mozgás stresszoldó hatásáról sem, melyre a mai életvitel mellett igen nagy szükségünk van.

Végzettségeim

  • SE TSK: Testépítés – fitness szakedző
  • Fitness Akadémia: Testépítő edző
  • R-Med: TRX edző
  • R-Med: Funkcionális tréning edző
  • R-Med: Boot Camp edző
  • Kondor Judit: Mozgásminta elemző  tanfolyam
  • Manual Land, svéd masszőr végzettség
  • Polar „Own Zone” edző képzés
  • Almássy Csilla, Térd funkcionális  anatómiája
  • Almásy Csilla, Core stabilizációs tréning

Legfrissebb tartalmak

Cikkek

Szúrni vagy nem szúrni… ez itt a kérdés.

Bármilyen sportágat űzve idővel felmerül a kérdés benned, vajon hogy tudnál jobb lenni a másiknál. Egy darabig növelheted a heti edzésszámot, gondolva, hogy az biztos segít.. Ha nem rendelkezel sportszakmai ismeretekkel , lehet elsiklasz a kellő regenerációs idő biztosítása felett mint a teljesítmény növelés kulcsán.. Csak edzel és…

Tovább a bejegyzéshez

Több, mint sport…

Ma Magyarországon a túlsúlyos gyerekek aránya kb. 20-25 %. És ez a szám nem fog csökkenni, hála a inger gazdag környezetnek, ami rengeteg alternatívát kínál sportolás helyett valamint a helytelen táplálkozási szokásoknak. Nézzük csak végig egy gyerek napját: reggel szendvics, kakaóscsiga, kakaó (amikben akad cukor rendesen) délben menza…

Tovább a bejegyzéshez